Martin

    

Politika spoločnosti

Naša politika

Záväzok spoločnosti:

  • Vybudovať integrovaný systém riadenia spoločnosti postavený na procesnom riadení a zabezpečovať jeho neustále zlepšovanie.
  • Systematickým vzdelávaním zvyšovať povedomie svojich zamestnancov a viesť ich k aktívnemu riešeniu úloh v oblasti kvality práce, bezpečnej práce a ochrany životného prostredia.
  • V rámci nám pridelených zodpovedností všetci preberáme osobnú zodpovednosť za kvalitu, BOZP a ŽP.
  • Dodržiavať platné právne predpisy súvisiace s našou činnosťou je pre nás samozrejmosťou.
  • Udržiavať otvorenú komunikáciu s miestnymi komunitami a zainteresovanými stranami.

V oblasti kvality:

  • Vo vzťahu k zákazníkom prezentovať vysokú kvalitu práce a ochotu zabezpečiť požiadavky zákazníka v celom rozsahu.
  • V jednaniach so zákazníkmi preferovať zdvorilosť, solídnosť a korektnosť, spolu s vysokou odbornosťou a dôkladnosťou, neustále dbať o spokojnosť našich zákazníkov ako o základný predpoklad nášho dlhodobého úspechu.
  • Kvalita, cena a dodržiavanie dohodnutých termínov, to sú naše kritériá, ktoré hodnotí náš zákazník.
  • Budovanie dlhodobých dodávateľských vzťahov s dodávateľmi, ktorí zaručujú splnenie požiadaviek zákazníka podľa platných právnych predpisov.

V oblasti ochrany životného prostredia:

  • Preskúmavanie právnych požiadaviek v ŽP a zabezpečovanie súladu s nimi.
  • Regulovať vplyvy našej činnosti na ŽP pravidelným prehodnocovaním a environmentálnych aspektov našich činností.
  • Spolupracovať s dodávateľmi a zmluvnými partnermi, ktorí preukazujú ohľaduplné k životnému prostrediu.
  • Našou prevenciou voči znečisťovaniu ŽP je využívanie technológií, produktov a služieb, ktoré sú z hľadiska OŽP udržateľné.

V oblasti BOZP:

  • Dodržiavanie požiadaviek bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci je pre nás k plneniu pracovných úloh a kvalitatívnemu rozvoju spoločnosti.
  • Žiadne incidenty a nulová úrazovosť je náš trvalý cieľ.
  • Zohľadňovať bezpečnostné riziká a vplyvy činnosti na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
  • Našou prevenciou voči predchádzaniu úrazov a incidentov je využívanie strojov a vyhovujú požiadavkám BOZP.

V oblasti informačnej bezpečnosti:

  • Zabezpečiť a chrániť dostupnosť procesov, dôvernosť a integritu informácií firemných, a tretích strán.
  • Dodržiavať všetky právne, regulačné a zmluvné bezpečnostné záväzky.
  • Zlepšovať úroveň informačnej bezpečnosti jej monitorovaním, internými auditmi, vzdelávaním a zavádzaním opatrení pre prevenciu možných incidentov.

Kódex správania

1. Účel
Účelom Kódexu správanie je definovať základné pravidlá správania sa pre zamestnancov spoločnosti Famis Pro s.r.o..

2. Zodpovednosť
Všetci zamestnanci zodpovedajú za to, že budú poznať a dodržiavať tento kódex a smernice spoločnosti a iné interné predpisy spoločnosti vzťahujúce sa na ich úlohy a činnosti.

3. Podávanie podnetov znepokojivých záležitostí a nekorektného konania
Oznámenie môžu zamestnanci urobiť osobne alebo anonymne, písomne alebo ústne a bude sa považovať za prísne dôverné v zmysle zákona a ustanovení príslušnej smernice.

4. Čestné vykonávanie činnosti
Zamestnanci sa musia správať čestne, poctivo, dodržiavať platné právo, interné nariadenia, ustanovenia tohto kódexu a smerníc spoločnosti, ako aj záväzky spoločnosti v oblasti udržateľnosti.

5. Firemná spoločenská zodpovednosť
Spoločnosť chce prispievať ku kvalitnému ekonomickému a spoločenskému rozvoju na základe rešpektovania základných ľudských a pracovných práv a ochrany životného prostredia. Zamestnanci sa preto usilujú:

– maximálne využiť znalosti svoje a kolegov, podporovať rozvoj a oceňovať individuálny prínos k úspechu spoločnosti; – zohľadňovať environmentálne a spoločenské správanie – prispievať k ochrane životného prostredia, podporovať znižovanie priameho a nepriameho vplyvu ich činnosti na životné prostredie.

6. Pracovné prostredie, diverzita a inklúzia
Zamestnanci sa správajú voči sebe s úctou a budú sa vyhýbať konaniu, ktoré by mohlo poškodzovať niečiu dôstojnosť. Rozhodnutia týkajúce sa zamestnancov, vrátane ich náboru, prijímania, vzdelávania, hodnotenia a postupu vychádzajú výlučne zo zásluh a výsledkov jednotlivca a nemôže ich ovplyvniť napríklad rasa, etnický pôvod, náboženstvo/presvedčenie, sexuálna orientácia, rodinný stav alebo politický názor.

Spoločnosť podporuje rozvoj individuálnych schopností a zručností prostredníctvom vhodného odborného vzdelávania ako súčasti širšieho rámca rozvoja pracovníkov. Spoločnosť uznáva slobodu združovania a kolektívneho vyjednávania pre svojich zamestnancov. Striktne odmieta akúkoľvek formu nelegálnej práce alebo zneužívania, ako aj akýkoľvek druh nútenej alebo povinnej práce a detskej práce. Spoločnosť vystupuje voči akémukoľvek druhu obťažovania, šikanovania a mobbingu.

7. Pracovný priestor
Spoločnosť svojim zamestnancom zaručuje spravodlivé pracovné podmienky a zabezpečuje bezpečné a zdravé prostredie. Zamestnanci sú povinní vyhýbať sa konaniu, ktoré by mohlo ohroziť zdravie alebo bezpečnosť ich alebo kohokoľvek iného. Zamestnanci podporujú úsilie spoločnosti chrániť životné prostredie a minimalizovať vplyv ich pracovnej činnosti na životné prostredie.

8. Ochrana aktív a obchodných údajov
Hmotný majetok spoločnosti vrátane nehnuteľností, vybavenia a zásob musí byť chránený pred poškodením a zneužívaním . Obchodné informácie vrátane informácií získaných pri plnení poverení v mene spoločnosti, sa budú považujú za dôverné. Zamestnanci s nimi musia zaobchádzať prísne dôverne a poskytnúť ich výlučne osobám, ktoré ich potrebujú vedieť, alebo na to majú špecifické oprávnenie. Rovnaké pravidlá sa vzťahujú na všetky dokumenty obsahujúce tieto dôverné informácie. Povinnosť chrániť duševné vlastníctvo skupiny pokračuje aj po skončení zamestnania v spoločnosti.

Všetky obchodné údaje musia byť zaznamenané presne a úplne. Evidencia a dokumenty musí byť k dispozícii a prístupné na žiadosť úradných orgánov alebo oprávnených pracovníkov. Evidencia a údaje vrátane elektronických súborov a e-mailov sa musia uchovávať po dobu, ktorú vyžadujú platné zákony a Registratúrny poriadok spoločnosti.

9. Osobné údaje a súkromie
K osobným údajom týkajúcim sa tretích osôb, či už zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov alebo iných, musia mať prístup len osoby, ktoré ich potrebujú nevyhnutne vedieť a musí sa s nimi nakladať v súlade s právom. Treba rešpektovať možnosti a preferencie ochrany súkromia, ktoré uvedie vlastník akýchkoľvek osobných údajov.

10. Konflikty záujmov
Ku konfliktu záujmov dochádza, keď sa zamestnanec podieľa na osobných aktivitách alebo vzťahoch, ktoré by mohli narúšať jeho schopnosť konať v najlepšom záujme spoločnosti. Zamestnanci si musia uvedomovať potenciálne konflikty, ktoré môžu vzniknúť pri každodennej obchodnej činnosti a tieto konflikty musia hlásiť svojmu nadriadenému.

11. Zákaz úplatkárstva a korupcie
Zamestnanci musia vykonávať činnosť čestným a etickým spôsobom. Netoleruje sa žiadna forma korupcie vrátane úplatkárstva a vydierania. V tejto súvislosti zamestnanci nesmú ponúkať ani prijímať neprimerané platby, dary, reprezentačné ani iné výhody.

12. Spokojnosť zákazníkov
Spokojnosť zákazníkov je kľúčovým faktorom rozvoja spoločnosti, ktorý jej umožňuje posilňovať a zlepšovať jej vedúcu pozíciu. Vo vzťahoch so zákazníkmi sú zamestnanci povinní správať sa korektne a čestne, otvorene a profesionálne.. Zamestnanci musia mať vždy na pamäti najlepší záujem zákazníka a poskytnúť mu riešenia vyhovujúce jeho potrebám.

13. Čestná hospodárska súťaž
Hospodárska súťaž musí byť založená na kvalitnejších produktoch a službách a na čestných obchodných praktikách. Zamestnanci majú zákaz diskreditovať konkurenciu alebo jej produkty či služby.

14. Výber dodávateľov
Vo vzťahoch s dodávateľmi sú zamestnanci povinní správať sa čestne, transparentne a priamočiaro a vyhnúť sa situáciám konfliktu záujmov. Výber dodávateľov musí byť založený výlučne na princípoch čestnej hospodárskej súťaže a kvality ponúkaných produktov a služieb na základe príslušných interných predpisov.

Naši spokojní zákazníci